,,Фізику написано у величній книзі, яку завжди відкрито перед нашими очима"   (Г.Галлілей)        ,,Увесь сенс життя полягає у безперервному завоюванні невідомого, у вічних зусиллях пізнати якомога більше" (Е.Золя)
! Сьогодні     Мені приємно, що Ви завітали!     Бажаю приємного і корисного проведення часу на моєму сайті!

четвер, 25 квітня 2013 р.

Деякі умови успішного запам’ятовування

 1. Важливою умовою того, щоб навчальний матеріал запам’ятовувався швидко й надовго, є наявність інтересу до того, що запам’ятовуєш, і уваги в процесі засвоєння і відтворення матеріалу.
 2. Велике значення для запам’ятовування мають почуття. Усе, що пов’язане з радістю, сумом, гнівом, як правило, запам’ятовується краще, ніж те, до чого людина ставиться байдуже.
 3. Важливою умовою гарного запам’ятовування є розуміння того, що треба засвоїти.
 4. Дуже важливо також поставити перед собою завдання ― міцно й надовго засвоїти.
 5. Велике значення для засвоєння навчального матеріалу має поєднання запам’ятовування з діяльністю людини, що вимагає мислення, активності.
 6. Наявність знань з того навчального предмета, з якого засвоюється матеріал, також є сприятливою умовою для запам’ятовування, тому що при цьому нове легше й грунтовніше пов’язується з тим, що вже відомо.
7. Необхідно пам’ятати, що запам’ятовування ― це робота іноді нелегка, тому важливою умовою засвоєння навчального матеріалу є наполегливість, завзятість у роботі, уміння не кидати її на середині, а домагатися повного й міцного запам’ятовування. Це ― вольові якості, без яких неможлива серйозна розумова робота.
 8. Зрідка використовуйте мнемотехніку ― штучні прийоми полегшуючого запам’ятовування.

Немає коментарів:

Дописати коментар