,,Фізику написано у величній книзі, яку завжди відкрито перед нашими очима"   (Г.Галлілей)        ,,Увесь сенс життя полягає у безперервному завоюванні невідомого, у вічних зусиллях пізнати якомога більше" (Е.Золя)
! Сьогодні     Мені приємно, що Ви завітали!     Бажаю приємного і корисного проведення часу на моєму сайті!

Навчальні проекти


Єдиний шлях, що веде до знань, - це діяльність
Бернард Шоу 

Особливістю нової програми з фізики, яка стартує у 2015-2016 навчальному році, є наявність навчальних проектів.
Що є таке навчальний проект?
Навчальний проект – це один з сучасних методів навчання.
«Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно й де і як я можу ці знання застосувати», - ось основна теза сучасного розуміння методу проектів.
Навчальний проект-це організаційна форма роботи, яка орієнтована на засвоєння навчальної теми або навчального розділу і становить частину стандартного навчального предмета.Головна його цінність – здійснення самостійної роботи.
Метод проектів припускає розв'язування деякої проблеми, яка передбачає, із одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншої, інтегрування знань, умінь з різних галузей науки, техніки, технології, творчих галузей. Результати виконаних проектів повинні бути, що називається, "відчутними", тобто, якщо це теоретична проблема, то конкретне її розв'язання, якщо практична, конкретний результат, готовий до впровадження.
Результатом роботи над проектом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проектної групи в ході рішення поставленої проблеми.
Проект характеризується такими ознаками:
·                     розв’язується певна проблема;
·                     результати мають практичну, теоретичну чи пізнавальну значущість для учнів;
·                     має місце самостійна діяльність учнів (індивідуальна , парна, групова);
·                     учні займаються дослідницькою роботою;
·                     передбачена необхідність інтегрувати знання та вміння з різних предметів.

Робота над проектом складається з таких етапів:
підготовчий етап(визначення теми, мети проекту, обговорення проблеми, висунення гіпотези);
планування(визначення джерел, засобів збирання, методів аналізу інформації, способів представлення результатів; установлення критеріїв оцінювання результату процесу);
дослідження, спостереження, робота з інформаційними ресурсами, досліди, анкетування;
аналіз інформації, підбиття підсумків, формулювання висновків;
оформлення звіту(узагальнення та класифікація зібраних матеріалів, виготовлення ілюстративного матеріалу), підготовка до презентації;
творчий звіт, презентація (показ результатів у формі усного звіту, звіту з демонстрацією матеріалів, письмового звіту тощо);
оцінювання результатів і процесу дослідження за встановленими критеріями;
післяпроектні дії(корекція, використання результатів).

Отже, проект - це "п'ять П":
    Проблема.
    Проектування (планування).
    Пошук інформації.
    Продукт.
    Презентація (представлення результату).
Шосте "П" проекту - це його портфоліо, тобто папка, у якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, щоденні плани, звіти тощо.



Метод навчальних проектів
Як розробити навчальний проект ...
Метод проектів у навчальному процесі
Учнівські проекти
Сайт ,,Навчальні проекти. Фізика 7, 8 клас"
Рекомендації щодо оформлення мультимедійних презентацій
Про навчальні проекти з фізики зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2015 № 585 та № 826 від 14.07.2016

Немає коментарів:

Дописати коментар