Рекомендації МОН щодо організації роботи у 2020/2021 навчальному році
Міністерство освіти і науки видало рекомендації закладам загальної середньої освіти щодо організації роботи у 2020/2021 навчальному році
Початок 2020/2021 навчального року у закладах загальної середньої освіти розпочнеться відповідно до особливостей епідеміологічної ситуації в конкретному регіоні або окремій адміністративно-територіальній одиниці.
Рішення щодо особливостей організації освітнього процесу у закладах освіти приймає педагогічна рада закладу освіти з урахуванням Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42. Завантажити ...
======================================================
Про викладання фізики й астрономії у 2020/2021 н.р.
Завантажити ...
========================================
Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2020/2021 навчальному році
========================================
Методичні рекомендації щодо проведення у 2020/2021 навчальному році ДНЯ ЗНАНЬ та ПЕРШОГО УРОКУ у закладах освіти Київської області
========================================
Тематичне, семестрове та річне оцінювання – роз’яснення МОН
========================================
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання
========================================
Збірник календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2020-2021 н.р.
Матеріал календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2020-2021 н.р. можна переглянути >>>>>>
========================================
Оприлюднено перелік навчальної літератури на 2020-2021 навчальний рік
Міністерство освіти і науки склало списки рекомендованих навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для шкіл та дитсадків.
Перелік подали улисті №1/9-394 від 22 липня, опублікованому на сайті ІМЗО.
Немає коментарів:
Дописати коментар