,,Фізику написано у величній книзі, яку завжди відкрито перед нашими очима"   (Г.Галлілей)        ,,Увесь сенс життя полягає у безперервному завоюванні невідомого, у вічних зусиллях пізнати якомога більше" (Е.Золя)
! Сьогодні     Мені приємно, що Ви завітали!     Бажаю приємного і корисного проведення часу на моєму сайті!

суботу, 25 січня 2014 р.

Орієнтовні вимоги до сучасного уроку

1. Урок спрямовується на високі кінцеві результати, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на всебічний розвиток особистості.
2. Урок - відносно самостійна ланка у системі навчання.
3.Урок будується як цілісна система взаємодії учителя і учнів на основі співробітництва.
4. Урок будується на основі:
    програмних вимог;
    урахування можливостей учнів;
    урахування можливостей учителя, його творчого потенціалу
5. Кожен урок має дидактичне призначення:
    засвоєння нових знань;
    формування умінь і навичок;
    контроль і оцінювання знань та ін.
6. На уроці комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання і розвитку.
7. Урок має раціональну структуру.
8. Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам (науковість. зв'язок із життям, системність, наступність тощо).
9. Застосовуються різноманітні форми проведення уроку.
10. Використовуються нестандартні форми проведення уроку.
11. Здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання.
12. Забезпечуються міжпредметні зв'язки.
13.Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання навчальної діяльності учнів, озброює їх прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.
14. Для проведення уроку створюються необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
15. Урок проводиться за планом - творчим робочим документом учителя.
16. Проводячи урок за планом, учитель переструктуровує його в разі потреби.
17. Учитель забезпечує результативність уроку.
18. Учитель аналізує начальний процес і результати уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар