,,Фізику написано у величній книзі, яку завжди відкрито перед нашими очима"   (Г.Галлілей)        ,,Увесь сенс життя полягає у безперервному завоюванні невідомого, у вічних зусиллях пізнати якомога більше" (Е.Золя)
! Сьогодні     Мені приємно, що Ви завітали!     Бажаю приємного і корисного проведення часу на моєму сайті!

четвер, 8 січня 2015 р.

Формування навчальної мотивації учнів

Умови формування навчальної мотивації учнів:

• створення умов для самопізнання;
• розвиток уміння вступати в діалог з навколишнім світом;
• удосконалювання способів здобування знань;
• створення активного пізнавального діяльного середовища;
• оволодіння контрольно-оцінними діями;
• застосування методів теоретичного й творчого мислення;
• формування культури розумової праці.
Для підвищення мотивації учнів необхідно:
•забезпечити в учнів відчуття просування вперед, переживання успіху в діяльності, для чого необхідно правильно підбирати рівень складності завдань і заслужено оцінювати ре­зультат діяльності;
•використовувати всі можливості навчаль­ного матеріалу для того, щоб зацікавити учнів, ставити проблеми, активізувати самостійне мис­лення;
•організувати співробітництво учнів на уроці, взаємодопомогу, позитивне ставлення класу до предмета і навчання в цілому;
•самому правильно формувати стосунки з учнями, бути зацікавленим у їхніх успіхах, мати авторитет;
•бачити індивідуальність кожного учня, мотивувати кожного, спираючись на вже наявні в учня мотиви;
•деяких учнів доводиться змушувати вчи­тися, постійно заохочувати чи карати, залучати батьків для спільного контролю.
• розвиток уміння вступати в діалог з навколишнім світом;
• удосконалювання способів здобування знань;
• створення активного пізнавального діяльного середовища;
• оволодіння контрольно-оцінними діями;
• застосування методів теоретичного й творчого мислення;
• формування культури розумової праці.

Немає коментарів:

Дописати коментар